Bmsbl 15. Gün başladı bizde o gaz sancıları.Seni çok iyi anlıyorum, öncelikle geçmiş olsun. Biz çok çektik gaz sancısından. Hele akşam olduğu zaman iyice artıyordu. Bir çok damla denedim , biogia probiyotik damla, onu da denedim bir şişe kullandım ama her gün aynı saatte verdim. Bitince tekrar almadım . En son sab simplex bizde etki etti çok şükür. Ben günde 4 kere 6-7 damla verdim. Ama hep aynı saatlerde , karnını doyurmadan önce verdim. Bana kalırsa düzenli vermek daha etkili
Her damla her bebeğe etki etmiyor maalesef. Deneyerek buluyoruz .
Tabiki ben kendi başımdan geçeni söylüyorum, uygulayıp uygulamamak size kalmış .
İnsan bir yerden çare bulmak istiyor, Allah kolaylık versin inşallah geçer bir an önce