Benimde aynı problemim var ve bebeğim 15 aylık içler acısı o koku hala gitmedi bı arkadaş yazmış banyodan çıktıktan sonra koku gelmeye başlıyor diye tam olarak öyle sanki , bende deotak kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim ter kokutmuyor karbonatla ugrasana kadar deotak sürüp geç daha iyi oda ertesi güne aynı etkiyi bırakıyor ama aşırı bı koku olmuyor daha az yada ben psikolojik o kokuyu duyuyorum hep bı deneyin sizde