Sema345 ana olmak çok zor gerçekten. Çok eskiden çalıştığım yerde bi arkadaş vardı evlenmişti. Demiştim ki ona eee çocuk yok mu aynen şunu dedi bana “ayy hiç doğum yapıp da vücudumu bozamam göğüslerim sarkar falan demişti” o zaman çok garipsemiştim bu düşüncesini. Kadın boşandı şu an yurt dışında her gün gezip yiyip içiyor. Ve ben göt göbek sarkmış durumda her tarafım çatlak leş gibi kokuyorum 😁😁😁 ama dünyalara bedel bir oğlum var 😍