Cok geçmiş olsun insallah sagliginiza kavusursunuz 💐 Ben de cocuklarla bugün disarı cıktım, bayram alısverisi yapmak icin avm ye gittik yukarıda yemegimizi yedik yemekten sonra asagi inip migrosu gezerken gördum pizzaları ve icimden aaa dedim keske bunu yaptirsaydım orada da pisiriyorlardı. Neyse dedim bidahaki geldigimde unutmam artık diye düsünmüstüm🫣 simdi bu yazınız bana iyi ki dedirtti iyi ki yememisiz, yanımda 13 aylık kızım vardı menenjit aşısını tek doz yaptıracağım icin daha menejit aşısı yok 🥺 Ama abisinin tek doz menenjit aşisi var gecen sene 5 yasinda yaptırdıydım.