eygokkk cumartesi günü 4de pizza yedim 5 de baş ağrısı kusma ishal ateş ense sertliği başladı ama yok böyle baş ağrısı ölüyorum sandım uyku yapıyordu ışıkları. Kapadın deyip duruyordum gözlerimi çok yakıyordu ışıklar dayanayıp hastaneye gittik vertigo deyip gönderdiler ateş kesici yapıp eve geldik gece 12 gibi yarım saat sonra gene başladı busefer ateşim 40 derecelere çıktı sabahı bekledik ailem gelsin çocuğa baksın diye öğlen gene gittik hastaneye özel orda anlattık emar tomografi çektiler kan aldılar doktor sen menenjit olmuşsun dedi 3 derece hastaneye gitmeniz gerekiyor deyip cam şakura şehir hastanesi gönderdiler bu sırada benim bilincim kapanmaya başlamış ateşim 45 çıkmış sol gözum kaymış kulağıma zarar vermiş kalpte kitle oluşmuş gözüme açtığım zaman hastaneye yatısım olmuş günlerde salı bile olmuştu