canm_bebegm kendinizi seviyosanız zaten aksini yapmayın herkes arayı açma der durur ne yaşadığımızı biz biliriz benimde ailem başka şehirde eşim sürekli yurtdışına gidip geliyo kafayı yerdim nasıl annelik yapayım yardımcı bile alsam gece yine yük bende o yüzden iyi ki diyorum bu kadar yaş farkı bırakmışım çok şükür çok mutluyum en ufak pişmanlığım olmadı