canm_bebegm benim iki oğlumun aradı 17 ay ilk başlar zordu ama annem ve eşim hep destek oldu daha kolay atlattık suan arkadası gibiler biri 3 biri 1,5 yasında oyun arkadasına hiç ihtiyacımız olmuyor cunku kardeş olarak hep yan yanalar 2.süpriz olmustu ama iyiki de olmus diyorum maddi manevi gücünüz varsa böylesine harika bir duygudan kendinizi mahrum bırakmayın derim aksama kadar birbirlerine olan iletişimi o kadar cok hosuma gidiyor ki biri abi diyo öbürü efendim abicim noldu söyle bana diyo tabi arada kavga hır gür oluyo ama her kardeş gibi cok normal durum 😌😌🤍🤍