Mmdr ya borç benim olsa eşime söyleceğim zaten asla lafını bile yapmaz, ama şu an eve bu şekilde kağıt geldiğini henüz söylemedim bi gidip görüşücem bakalım taksit oluyorsa kendim ödemek istiyorum. Avukatla anlaşabilirsem eşimede öyle açıklıcam, anlaşamazsakta mecbur anlaşamadık diye açıklıcam o ayrı🤦🏼♀️