yabancibiri ek olarak ev hacizleri pek işimize gelmiyor bizim çünkü haczedilen eşyalar çoğu zaman borcu karşılamıyor (ziynet,para hariç) biz de bir sürü masraf yapıyoruz haciz masrafları, yedi emin ücreti vs vs. Değmiyor anlayacağınız, bazı yorumlarda da denildiği gibi en en en son ev haczine geçeriz onda da borçluyu korkutup hani ödeme yapması için, taşınır veya taşınmazı varsa, bankada parası varsa, çalışıyorsa bunlar daha çok işimize gelir, dediğim gibi meslektaşım taksitlendirir muhtemelen, meblağ da düşük, o yüzden canınızı sıkmayın :)