Almila0101 sarılık 5 günde en yüksek değere ulaşır sonra düşüşe geçermiş. Bizim de 5. Gün 10 değerindeydi. Doktor iki gün sonra görmek istedi. 4’e düşmüştü. Düşmeseydi ya da yükselseydi mavi ışık altına koyacaktı. Ama şükür düştü.
Gözüne kadar sarıydı. Bembeyaz çocuğum kapkara olmuştu. Ama hepsi yavaş yavaş açıldı. Bol su içtim bol bol emzirdim. Ama 2-3 saatte 1 emzirdim. Doktor uyandıramazsan, emmezse haberimiz olsun demişti. Uyanması için soy dedi. Altını al dedi. Hala uyanmıyorsa topuğunu ısır dedi. Emdiğine emin ol dedi. Şükür atlattık darısı başına :)
17 günlük anneyim bu arada :)