Defnemomm doğduğunda kan alıyorlar bu annenin kanki 1 hafta sonra tekrar kan aliyolar bu çocuğun kanı oluyor.ben işlemi gördüm bir kağıt parçasında daireler var hemşire bu daireleri komple doldurmam lazjm yoksa tahlilde sorun cikar demişti.sizi aradiklarinda ne dediler gerekçeleri ne ?