Bazen kan alirken hatalar yapiliyor pihtilasma oluyor vs orada test edilemiyor tekrar istiyorlar. Bazen de supheli bir sonuc cikiyor teyit icin tekrar aliniyor. Bize saglik ocaginda hemsire bir suru kotu senaryolar anlatmisti tedavisi olmayan kalitsal bir hastaliktan suphelenilmis diye. 3. Kani verdik ve hicbir sorun cikmadi. Ama o korku yetti iste. Hala cok kiziyorum o hemsireye bize o yasattiklari yuzunden. Merak etmeyin insallah birilerinin beceriksizligi yuzunden bebeginizin bir kez daha cani aciyacak ve gecip gidecektir bizdeki gibi.