Mervelizaden yani ilk 2 3 ay ztn uyudukları için rahatım 2 saate bir emzirir gibi hep sağdım. Oğlum uyanık iken temizliğimi yapardım uyuduğu gibi hemen aparatif yiycekler hazırlayıp makina başına geçip sağıyordum 3 ay sonrası da onun karnını doyururdum dolaptaki sütle sonra oyun halısı zıp zıpa büke sağardım ewet çok zor yanımda kimse yoktu hem yemek hem ew hep bebek uykusuzluk çok zorladı kimi zmn sağarken ağlardım ama atlatık şükür 5 ci ay sonunda emmeye başladı ne de gzl şeymiş emzirmek dedim yani rahatladım yani şöyle genelde uyanık iken ew yemek uyurken yemek yer süt sağardım cnm🥰