Mervelizaden Merhaba anneler, size nor sorum olacak. Dilruba hanımın tablet ve çayını kullanarak sadece süt arttıran var mi aranızda. Garanti veriyorum diyor kendisi ama ekstra bişey yaptırarak mi arttırıyor sütü yoksa ürünleri düzenli kullanarak mi?
Melis1706 Mervelizaden gecen gun bende kendisine yazdim benim sutum cekiliyor bana onerdi ama bilmiyorum kararsizim.benim bebegim emmiyor cunku bisiler kullanarak hep kilo aldim
esraeerdogann Mervelizaden ben kullanmıştım ve çokda faydasını gördüm tabletini almıştım onu önermişti kendisi düzenli kullanın ve bol bol su için fayda ediyor
Friends Mervelizaden ben çayını kullandım ama öle elzem birşey yapmadı açıkçası. Rezene çayı ve humana anne çayı benim sütümü daha çok arttırdı. Hemde daha ucuz. Tavsiye ederim. Emzirme danışmanı İşte. Ürünü satılsın diye tabi ki alın dicek ne diyecek. Pahalı da meret..
sedaozdemir Mervelizaden Ben sadece emziriyorum hem tabletini hem çayını kullandım işe yaradığını düşünüyorum
Mrv135 Melis1706 Emiyorsa tablet ve çay dışında bir şeye gerek yokmuş. Benim bebeğim emmiyor tabletini kullanmaya başladım. Çay da alayım mı tablet yetersiz mi olur diye sormuştum yetersiz olmaz önemli olan memeler boş durmayip iki saatte bir calisicak demisti. Ama bugün storyde mama kullanıyorsanız hem tablet hem çay kullanin yazmış. Siz emziriyorsaniz çok sağıma gerek yok.
Mervelizaden esraeerdogann bi sürü sey denedim bebeğim kısa sürede bırakıyo memeyi . Buna denk gelince sormadan almak istemiyorum artık. Bebeğiniz sadece anne sütü mü alıyor
esraeerdogann Mervelizaden evet sadece anne sütü verdim şuan büyüdü 23 aylık hala emiyor tavsiye ederim deneyin bu başka gerçekten ben tabletini almıştım çayını kullanmadım
Mervelizaden Melis1706 bana da hemen dönüş yaptı kendisi sag olsun. Meme iki saati geçmeyecek hep çalışması lazim diyor. 5gunde sonuc alıyoruz dedi bu şekilde olursa. Siz iki saatte bir sagim yaptiniz mi
mucizem_200921 Melis1706 bence düzenli sağım artırır ben 5 ay oğlumu saparak besledim 5 ci ayın sonunda emmeye başladı 19 aylık halla sütüm var
Mervelizaden sedaozdemir yaa ben her seyi denedim ama kilo almaktan baska ise yaramadı bence. Bunu da denemekten ne zarar gelir ki diye düşünüyorum. Sağım yapmanıza gerek kalmadan emzirerek artırdıniz yani değil mi
Melis1706 Mervelizaden ben suan hic bisi yapmiyorum cunku artik umidim hepten kesildi bana gelen giden cok oluyordu bebek gormek icin e kimi zamanda bebegim durmuyordu sık sık o kadar vakot bulamiyordum ben
sedaozdemir Mervelizaden Aynen öyle sağım yapmaya gerek duymadım çünkü bebeğim emiyordu sık sık. Dilruba Hanım’ın dediği de şu zaten iki saati geçirmeyin emzirmede
Mervelizaden Melis1706 sizi çok iyi anlıyorum. Ama pes etmeyin ben de çok kez bırakmayı düşündüm. Sonra tekrar csbalamaya devam ettim. Benim bebeğim mememi tutmuyordu hiç deneye deneye tutturmayi basarmistim süt fazla olsa memeden ayrılmayacak. Şuan da süt olsun diye uğraşıyorum inşallah hepimiz sonuç alırız
Melis1706 Mervelizaden Ben basaramadim sureklo agladi agladikca moralim bozuldu onada dayanamadim aglayinca mecburen biberon verdim.yine siringa yaomaya calisiorum olmuo o kadar kipir kipirki cocugumu tutayim siringayimi
Mervelizaden Melis1706 farklı pozisyonlarda denediniz mi mesela benim bebeğim koltuk altı pozisyonunda memeyi c şeklinde tuttuğum da almıştı. Öncesinde silikon ucla denemiştm ama silikon ucda zorluyordu. Siringayla mama sikmasi da o pozisyonda daha kolay olmuştu .
Minikliya Mervelizaden canım ben erken doğum yaptım hemen sipariş vermiştim sütüm olmaz diye ama bir iki içtim benim gerek dahi kalmadı hiperlaktasyonum vardı günde 3 litre süt sağıyordum benim düzenli sağım yaptığım için sütüm artmıştı çok birde çok su içiyordum tabi genetikte olabilir anneminde çokmuş
Mervelizaden Minikliya ay masallah sütünüze nazar defmesin🧿 ben erken doğum yapmak zorunda kalmıştım. Bebeğim küçük doğdu tabii sarılık da olunca biberona dayandık.