Basak2811 inanın oyle bir gecıyor ki ben simitlerim var alt gobegim var diye aglardım.22 ay gecti dogumumdan 34 beden kotlara giriyprum.103 kiloyla dogums gittim bu arada.O ara sürecte korseler cok işime yaramıstı.Derli toplu duruyordum sarkma va bellı olmıyordu.Bunlar gecici sıkıntılar sıkmayın canınızı 🌸