Basak2811 Kızlar merhaba pantolon tayt falan giydiğimde önüm çok belli oluyor sarkmış göbeğim de var 23 yaşindayim daha bu durumdan çok rahatsız oluyorum napabilirim
Fusunf Basak2811 taytlar genellikle ön tarafı belli eder zaten göbek içinde sağlıklı beslenip spor yapmanız şart yada tayt giymeyin tayt belli eder cunku
visneli_turtam Basak2811 uzun bol tişort giyebilirsin şimdilik, karın egzersizleri var onları yap devamlı devamlı dümdüz olur ,ozaman da istediğin gibi giyersin 😉
Basak2811 tatlibiranneo korsenin içinde hiç rahat edemiyorum onunda korse izi belli oluyor.Kilotlu korse var onu deyiycem bakalım
Basak2811 Dryzc doğumdan sonra böyle oldum ya korse rahatsız ediyor ama kilot korse var alıp onu deniycem bakalım
Basak2811 visneli_turtam taytin üzerine zaten uzun giyiyorum ama pantolunun üzerine uzun giyinmiyorum .Uzun giysemde önü yine belli oluyor
Basak2811 LaMamaDellaCicala ben düşünemiyorum pardon🤣taytin üstüne uzun giyiniyorum pantolunun üstün uzun giydim zaman yine çıkıyor belli oluyor neyse teşekkürler
DerinTuana Basak2811 öncelıkle üzülmeyin o gobek sarkıklıgı zamanla gidiyor.Muhtemelen bedeni tutturamıyorsunuz onun etkısı oluyor.Taytlı korseleri deneyin sonrasında şişlik tamamen gidnce eskı kıyafetlerinize rahatlıkla girersiniz.
Basak2811 beratcan3446 taytin üstüne uzun giyiniyom genelde .Deniycem bakalım pantolon tarzımı değiştireyim