yabancibiri Glsm45 oğlumda çıktı ama özel bölgesinde değil vücudunda🤦🏼♀️ Şimdilik şurup + krem kullanıyoruz bakalım kontrole gidicez
yabancibiri Glsm45 3,5 yaşında uçuklu biri öpmedi. Bağışıklık düşüklüğünden yada stressel olarak çıkarmış. Bağışıklığına baktılar gayet iyi doktor stressel dedi🤦🏼♀️
Yagiztos Glsm45 benim hep aynı her çıkmasında illa oluyo sancı ama ufak çıkarsa daha az ağrı oluyo bazen devasa büyüklükte cikuo ozaman yatak döşek yatiyo oluyorum😔
Glsm45 yabancibiri bende süreç biraz yavaş ilerliyor.sizdede öyle muhtemelen ..bağışıklık güçlendir dedi bana hep drlar.geçmiş olsun tekrar
saripapatyam2 Glsm45 merhaba hangi doktora gittiniz acaba cildiyemi kadın hastalıkları uzamanımı.. bendede oldu çok psikolojim bozuk şu an 😔😔😔
Yagiztos saripapatyam2 merhaba post sahibi degilim ama bende de var cildiyeye gidiliyor cokk berbat bisey kurtulamiyorum 😔