Glsm45 sadeturkvatandasi hayır canım çok yandığı için birden çöktüm mental olarak…bu vücutta uyuyan bir virüsmüş bünye düşünce ortaya çıkıyormuş..emziriyorum yapımda hassas oruç tutayım dedim o yüzden bağışıklığım düştü
saripapatyam2 Glsm45 merhaba hangi doktora gittiniz acaba cildiyemi kadın hastalıkları uzamanımı.. bendede oldu çok psikolojim bozuk şu an 😔😔😔
Glsm45 Haziran98 tekrarladı mı..sizin neden olmuş.bebeğime bulaşırsa diye çok korkuyorum..ilaçlarınız hemen etki etmişmiydi.ben bugün kullanmaya başladım hap ve krem
Haziran98 Glsm45 yok çok şükür tekrarlamadi.. eşimin den bulaştı sizede ya eşiniz den yada kendi bağışıklığınız düşmesi sonucu bulaşmıştr ilaçları düzenli kullanın inşallah geçecektir.
Yagiztos Bendede var 5 yıldır falan okadar kötü biseyki Allah düşmanıma vermesin😔ayda 3kez olmak üzere hap içiyorum azalttı baya baskiliyo sanirim çıkmaya çalışıp geri sönuyo bende aşırı çıkıyordu buna şükür suan
Yagiztos Haziran98 merhaba ilacin ismi nedir acaba kontrole gidicem bende ilacım tamamen kesmedi .sizin çok cikarmiydi mesela boyutu nssydi sancılı olurmuydu böyle sulu sulu 3 4 gün pert olur yatarim hasta gibi cikinca