Ruzgarmommy bebeğin sağlığından endişelendiği için ruhsattan yararlanıldıysa üzerinden bir yıl geçmeden kazası tutulsa bile fidye verilmesi gerekir. Mazeret olmadan kaza tutulmaz ve bir sonraki Ramazan ayına ulaşılırsa ayrıca fidye verilmesi gerekir. Fidye vermesi gerekenler fidyelerini vermedikçe yılların ilerlemesiyle cezaları da bir o kadar katlanır. Bu sebeple imkanınız olduğunda geciktirmeden vermeye çalışın 🌺