Yani el bebek büyüttüğünüz hayvanı nasıl bilinçsizce verdiniz ki anlamadım. Adını soy adını köpeğin nerede yaşayacağını vs sormak çok doğal. Muhtemelen satmışlardır yada başkasına vermişlerdir. Veya gerçekten deprem bölgesindeyse köpekle uğraşmamış vermiştir bir yere diye düşündüm.