Köpeğimizi ev sahibi istemediği için mecbur sahiplendirmek zorunda kaldık. sahiplenen kişi geldi konuştuk biz köpeğimizi arada gelip görmek istiyoruz sizden tek isteğimiz ona iyi bakmanız davranmanız diye oda tabi ki ne zaman isterseniz gelip görebilirsiniz dedi zaten evleri de bahçeliymiş iyi bir insana benziyordu ben iyi bakarım falan dedi ben eşime dedim ki ya ismini soyismini evini yurdunu öğrenelim ne olur ne olmaz diye eşimde yok ayıp olur insanlar yanlış anlarlar dedi adam köpeği aldı gitti bizde 1 ay falan geçsin iyice onlara alışsın gidip görürüz diye düşünüyorduk. Neyse ilk günler adam yazıyordu konuşuyordu fotoğraf falan atıyordu. Daha sonra biz nasıl olduğunu sorduk ben şehir dışındayım dedi bizde tamam dedik baya zaman geçmişti konuşmamızın üzerinden . Aradan 1 aya yakın zaman geçti 2. Kez tekrar yazdık köpeğimiz nasıl fotoğraf atar mısınız görelim diye ben deprem bölgesindeyim dedi. Uzun zaman sonra tekrar yazdık yine hiç cvp vermedi aramalarımıza marjlarımıza dönmedi ve bizim numaramızı engellemiş adamın ne adresini biliyoruz ne ismini soyisimini biliyoruz elimizde sadece telefon numarası var başka da hiçbir şey yok. Köpeğimize birşey mi oldu acaba ya da sokağa mı bıraktılar çok merak ediyorum ve çok üzülüyorum o benim evladımdı nasıl ulaşabilirim adama köpeğime birşey olduysa öğrenmek istiyorum sizce bir çözümü var mı bu durumun ne yapabiliriz?