Melekanne91 kesinlikle benimki iyi kadın falan ama gerçekten kaynana kısmı sacmalıklarla dolu oluyor ya kendi annenin düşünceliği olmuyor maalesef müdahaleler saçma saçma sorular emzirirken başımda beklemeler yok emiyo mu soruları emmiyo yok duruyo öyle Allahım ya, uyuyo mu saçma sapan sorular süt geliyo mu tutacan tam o an üzerine memeyi o olcak. ben 2 gün zor sabrettim gönderdim ihtiyacım olmadığını söyledim. Yoksa lohusa depresyonu diyorlar ya hiç yanımdan geçmiyorken sırf kayınvalideden falan girebilirdim neyse ki olmadı 😀