Kızlar merhaba, iyi niyetli bu güne kadar hiç tartışmadığım, bana hep “canım yavrum, bitanem “ diye seslenen bir kayınvalidem var. Bizi ziyarete geldi bana çok yardımcı oluyor Allah razı olsun. Yeri geliyor yemeği dahi yapıyor. Evin işlerine bebek bakımıma destek oluyor. Birbirimizi hiç kırmadık ama son zamanlarda bir problemim var ve kayınvalidemi kırmadan nasıl bunun önüne geçebilirim yol gösterin bana. Kızımı normalde beyaz gürültü sesiyle pışpışlayarak uyutuyordum. Atak haftasında kayınvalidem bizdeydi biraz ağlasa benden alıp kucakta uyuttu kızımı “ anne alışmasın “ dedikçe faydası olmadı. Kızım şak diye alıştı. Uykuya geçişimiz çok zor olmaya başladı. Şuan biraz ağlasa hemen yanımdan alıp kucakta uyutuyor
“Anne alıştı uyutmasak mı öyle acaba “ diyorum anlamıyor. Uyutunca da “Bebek benimle uyusun sen git hadi “ diyor. Ki kayınvalidem uykusundan sıçrayarak uyanan biri sürekli ben bu şartta asla veremem bebeği . Durumu kibarca anlatmaya çalışıyorum “anne sen gidince çok zorlanırım benim yanıma alalım benimle uyuması lazım “ diyorum ama her gece aynı ısrarla ve her gece bu istekle karşılaşmaktan çok yoruldum. Allah aşkına ne yapmalıyım. Onu kırmadan bunu nasıl aşarım. Siz olsanız ne yapardınız 😞😞