_YanakReisinAnnesii merhaba konuşmuştuk bebeklerimin karaciğer enzimleri 2 aydır yüksek 2,5 ay öncede hastanede yatmıştık covid viral enfeksiyondan cmv den . Bir sürü antibiyotik ve ateş düşürücü kullandık. Taburcu olduktan 2 hafta sonra yine kan alındı . Yüksek çıkınca ..Gastroenterolojiye gittik kan değerleri usg temiz ama alt ast yüksek . Metabolizmaya gittik . Kan testleri aldıllar sonuçları bekliyoruz ama alt ast çıkmış yine 450 lerde . Moralimiz çok bozuk asist diye bi şurup verdiler . İnşallah işe yarar . 11,5 aylıklar enginarı günde kaç kez nasıl yedirdiniz acaba