Merve1994Baris endişe etme bahsettiğim şeylerden olmuştur. Çok yüksek değil-dir eğer olsa başka başka tahliller istiyorlar usg vs istiyorlar daha detaylı araştırmaya giriyor yani . Ama normale dönmesi biraz zaman alabilir hemen pat diye normallesmiyor bu değerler. Bir süre ilaç kullanıma , anne sütü alıyorsa kendinde de aynı şekilde ilaç bitki çayı vs dikkat etmelisin. Şuan tam mevsimi enginar yiyebilirsin bol bol sütünden geçer ona da . Enzimleri düşürme de faydası oluyor 👍