melodika Jument ay ben de kullandım onu ama lastikleri inanılmaz iz yaptı biraz dar geldi. Bir büyük numarasını alsam bu sefer bacak arasındaki kısım ta ayaklarına kadar inecekti ben de cırtlıya döndüm ama altını değişirken anam ağlıyo djdjdkdks
Olimbonii tazebiirannee Bende ayni şekilde oglum 6 aylik asla durmuyor kulot bez aldim cok daha pisman oldum bacaklarini ole hareker ettiriyoki onu daha zor geciriyorum bacaklarindan mecbur bitene kadar kullandim yine döndüm cirtli beze 😂😂😂