Farketmez tazebiirannee 9 aydan berı kullanıyorum kızım evde gezerken degısıyorum altını crtlı olan ezıyettı
tazebiirannee Farketmez cırtlılar yürümeye başladıktan sonra tam bi ızdıraba dönüyo bence 😄 siz hangi marka kullanıyorsunuz
egeninanns tazebiirannee izden korkmayın bunun lastiği çok gevşek zaten büyük Alın olmadı küçük alırsınız akmaz kokmaz sonuçta hep kullanılıyor
egeninanns tazebiirannee ben sleepy kullandım 4 numaradan sonra primaya geçtim 6 numarada bezi bıraktı zaten 😂
tazebiirannee Sude_Busee ben doğduğundan beri molfix kullanıyorum zaten cırtlısı 6 numara kullanıyorum çünkü 5 sıkıyo 6 da alttan biraz büyük gibi duruyo ama beli tam oluyo 😬
asiltonunmommysi tazebiirannee evet pahalı ama 10 gündür gece 2 kere üst değiştiriyorum buz gibi oluyor sırılsıklam o yüzden gözüm görmedi yani
tazebiirannee asiltonunmommysi tabi öyle olunca yapıcak bi şey yok inşallah bundan memnun kalırsınız bende sırayla deniycem inşallah bende memnun kalırım