Oğlum 7 aylık. 3 gün önce inmemiş testis ameliyatı oldu. Bugün doktoru kontrole çağırıp bandajı sökünce baktık testis yeri hala boş. Neden böyle olduğunu sorduğumuzda testis derisinin henüz gelişmediğini zamanla geliştikçe testisin yerinde gözükeceğini, aşağıya aldığını, zamanla yerinde gözükeceğini söyledi.. böyle bir durum yaşayan varmı? Bizdemi bir terslik var anlayamadım.