Delux umarım yüksek cıkar çıkmazsa bile üzülmeyin elbet yükselecektir. Teyzenizin oğlundada cıkmış ise o zaman sizde taşıyıcı olabilir misiniz acaba ?
Bide ufacık cocuklardan topuk kanı almalarına anlam veremiyorum zaten kücükler hemen dünyaya gelir gelmez almaya başlıyorlar o kan değerlerine pek güvenmiyorum ben ama sizin sonuçlarda iyi yani doktor bize cok cok düşüklerde genelde ömür boyu kullanımı söylüyorlar tahlilleriniz cıkınca umarım aktivitesi iyidir eğer değeri sınıra yakınsa merak etmeyin ilacını aksaltmadan saati saatine verin içinizi de ferah tuttun o ilacın herhangi bir yan etkiside yok doktor bana kızın içmezse ziyan olmasn die sende içebilirsn demişti düzenli kullandıktan sonra zaten çağırıyorlar kontrollere biz 4 5 kere en fazla gittik zaten bu sonuçlarınıza göre gen testide isteyecektir