Leyla-lala çok geçmiş olsun.Eltimin çocuğu şuan 3 yaşına girecek,doğduğunda aynı topuk kanından öğrenildi.Genetik testlere baktılar anne baba ve kardeşi.Ömür boyu mercimek tanesi kadar ilacı var onu kullanıcakmış bazılarında gerek yokmuş test sonuçlarına göre karar veriyorlar.Genetik hastalıklar içerisinde doktorların en iyi dediği ve çözümü olan bir durum diyorlar.İnşallah hiçbirşeye gerek kalmaz çok çok geçmiş olsun🙏