Oğlum 10 aylık olacak ama gitmeyen bir sezaryen göbeğim ve veremediğim fazla kilom var 😒 sağlam yanmalı egzersiz olmadan gidecek gibi de değil ama 1 hafta yapsam 20 gün es geçiyorum 😬 yaza kadar incecik olduğum fotoğraflara bakıp iç geçirmeye devam 😩 devam hava düzelince park bahçe koşturmacası bekliyor bizi 😄😄