Aysegulllll58 Merhaba arkadaşlar , Doğum yapalı neredeyse 7 ay oldu doğurduğum çocuk kucağımda resmen karnımda bir tane daha var ya 😫 sezeryan göbeğinden kurtulmak için önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🤲🏼❤️
4ocukannesii Aysegulllll58 egzersiz kesinlikle kurtarıcı benimde ikizlerim 7 aylık oldu 10-15 gün bile fark ediyor ramazan dolayısıyla bıraktım ramazandan sonra tekrar başlayacağım mekik çekiyorum bebeklerimi ayaklarıma koyup karnıma doğru çekiyorum
_Aysemia Aysegulllll58 Sezeryanın 7. Gunu 😂 suan 26 gunluk lohusalık bıtsın tekrar mekık cekmeye sporlarıma baslıcam hamılelıkten once asırı spor yapam bırıydım :)
EsraUmut Al benden de o kadar yapıştı kaldı resmen. Çoğu kişi spor mekik diyor ama fırsat bulup yapamıyorum bende
EsraUmut _Aysemia 7 günlükken hastanede görenler doğuma alacaklardı beni az kalsın. Senin maşallahın var. Ben 7 aylığım bundan fazla😅
EsraUmut Aysegulllll58 yaa benimde öyle sinir bozuyor sıkılaştırıcı krem falan aldım alerji yaptı 😅 ama şaka bı yana fırsat bulup mekik falan çekmeliyiz yoksa gitmicek
Aysegulllll58 biroglanannesii1 yarından itibaren başlıyorum kesin kararlıyım bu kez yoksa kaldı böyle 😢
gulcincelebi_ Benim 1 ay oldu kesik yeri şiş sadece bide dikişler gitmedi normal mi kızlar bu durum ya
biroglanannesii1 Aysegulllll58 Bir de şişkinlik ödem için ya yeşil çay için günde bir bardak ya da suya çubuk tarçın limon maydanoz olarak bir ödem suyu hazırlayın biraz şişkinlikten de kurtulun
gulcincelebi_ Aysegulllll58 benim de yapıştırma ama başlarına sadece birer dikiş atıldı neden bilmiyorum iki tane dikiş var