Eskiz25 bebelac gold kullanıyorum değişmedim çünkü ilk 3 ay değişim yaptığında alerjik reaksiyon gösterebilirmiş ya da midesini rahatsız edebilirmiş. Sen bakma burda zart zurt mama değiştirenlere bizim bebekler küçük gönül isterdi ki meme vereyim o anne sütünü vermek gibisi yokmuş. Ama mama veriyorum ilk 3 ay da aynı mamayı vermeye devam edicem. Buradakilerin önerisine göre gittik metsil gaz damlası yazdırdım doktora. Çocuğum bir gecede oluk oluk kusmaya başladı. Şimdi ne versek kusuyor. Her bebek farklıdır. Sen bebeğinin sana verdiği sinyalleri dinle