Bugün tam 40 günlük olduk. Hem anne sütü hem mama olarak ilerliyoruz ilk günden beridir. Sma comfort kullanıyoruz mama olarak. Bi kaç gündür bebeğim mamayı verdiğimde ara ara ağzından geri çıkarıyor. Normalde doyduğu zaman böyle yapar ama doyma dışında yapmaya başladı. Mamayı değiştirmem mi gerekiyor aynı şeyi yaşayanlar var mı? Çok kararsız kaldım. Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz gaz yapmayan mama var mı? Tecrübelerinizi dinlemek istiyorum anneler 🥰🥰