findikbrnlu0_ 4 ay 3 günlük dün bir ağlama krizine girdi kulak zarlarımızı patlatacaktı böyle bir şey görmedim zor sakinleştirdik. Uykunun içinde ağlıyor kucağımda sakinleştirip geri koyuyorum. Gündüz uykuları bi uzun bi kısa hiç düzeni yok. Sürekli kucak istiyor dışarı doğru duracak hep izleyecek. Daha bikaç gün öncesine kadar ana kucağında oyalardı kendini şimdi hep kucak hep kucak. Zaten doktorumuz da iş yapmayı bırak tuvalete gidemeyeceksin demişti aynen öyle oluyor.