busra37 babyandmoms ben istanbuldayım verebilirim.. ama kızım 2aylıkken sağmıştım şuan 7aylık derindondurucudalar bişey olmamışsa verebikirim. Kaç aylık kuzeniniz
Zeynepecrinannesi busra37 buzdalabı buzlugunda 3 ay derin dondurucuda difrizde 5ay sanırım öyle okumuştum bir yazıda
busra37 Esrabayrakdar bide bebek değil ya bişey olmaz gibi geldi sonuçta çok iyi muhafazalı poşette ne dersiniz kararsız kaldım?
babyandmoms busra37 içindeki vitamini ölüyor diye biliyorum bende 3 aydan sonra buzlukta daha oluyor mu sütünüz acaba
Anniskom Ben eyüpteyim. Buzluğumda baya bi stok var verebilirim. Buz dolu bi kabın içine konularak götürülürse birşey olmaz
qulsah Zeynepecrinannesi artik kisa kisa emmeye basladi 10 dk emiyor ama 2 saat olmadan acıkıyor kilo alımı iyi allahtan.. baska yerde emzirip sonra mi besigine gotureyim diyorsunuz, olabilir aslinda..
Kartopu06 babyandmoms istanbulda olsaydim seve seve verirdim cokta mutlu olurdum hatta ne ucreti kardesim insanlik oldumu
Di3434 babyandmoms çok geçmiş olsun benim kızım daha 41 günlük eğer sütüm çoğalırsa göndermek isterim İstanbul’da Sarıyer’de oturuyorum