ebruztrk Elfgrn bizde aynıyız akşam belirli saatlerde anlamsız şekilde ağlıyor emmek istemiyor uykusu olduğu halde uyumuyor sadece biz böyleyiz sanmıştım 😂
Elfgrn ebruztrk yeni mi başladı canım kolik bebeklerde de o belirli saatlerde ağlama uykuya direnme vb oluyor atak da olabilir tabi de bizimki ilgisiz kalınca ağlıyor başından ayrilamiyorum o yüzden
Bus1903 Elfgrn bizim 3 gün sürmüştü 5.hafta atagımız suan 7 haftalık ve dünden beri uyumama iştahsızlık uykuda sürekli aglama yasıyoruz ve hep kucak istiyo 🤦🏻♀️
ilos12 Elfgrn aynı bensin. Ben de akşam olacak diye endişe ediyorum resmen. İnşallah annesi bu günlerde geçecektir. İçini ferah tut
endoplazmikretikulumiste Elfgrn en zoru 4. Ay atağıdır yaklaşık 1 ay sürer . Şükür 25 aylığız bizde bitti ataklar bahsedilen 2 yaş sendromuda biz uğramadı henüz anlayışlı bir oğlum var ❤️🩹
Elfgrn endoplazmikretikulumiste en korktuğum dönem Allah yardımcım olsun bekliyoruz bakalım başa gelen çekilir
endoplazmikretikulumiste Elfgrn şu da bir gerçek 4. Ay atağı diğer tüm ataklara hazırlıyor insanı kurşun geçirmezdik seviyeniz artıyor şimdiden bol şans 1 yaş atağıda 4. Ay atağına benzer aklınızda bulunsun . Ama şunu düşünün sadece geçici ve en babası 1 ay sürüyor ve ataktan çıkınca yeni beceriler sahibi oluyor gelişim süreci yani
Aslat Elfgrn 35 günlüğüz 5. Hafta atağındayız 2 gündüz gündüz uykusu yok gece de 3 4 den sabah 10 a kadar uyku yok var ama yarım saat falan o da iştahı arttı sürekli emmek istiyor gece saat başı uyanıyor keza gündüz de öyle sürekli meme de kalmak istiyor çok emiyor ve emdiğini kusuyor sürekli mız mız nerde o 3 4 saat uyuduğu zamanlar eşim yanımda uyurken batıyor onunla kavgalıyız valla deliricem
Elfgrn Aslat aynı durumdayız bildiğin beni yazmışsın bir tek kusma hariç benimki kusmuyor ama onun dışında kucak delisi bildiğin sürekli memede kalmak istiyor sürekli bir ilgiyi iştah artışı uykusuzluk agresiflik birebir yani yazmışsın Allah yardımcımız olsun İnşallah en kısa zamanda geçer
Filizz23 Aynı durumdayız 4.aydayız meme reddi var huysuz sürekli kucakta çok zorlanıyorum mahvoldum inşallah geçer
Arzuubal Elfgrn ben de ne oluyor bu çocuğa diyordum biz de 33 günlüğüz uyuyan çocuğum uyumuyor dalmıyor yani yatırıyorum yarım saat sonra uyanıyor bi huzursuz meme istiyor devamlı aç mı diye düşünmekten yoruluyordum tok biliyorum meğer sebebi başkaymış bunları bilmem çok iyi oldu ne kadar sürüyormuş ki 🙁
Senaaydin ilos12 bizde 8. Hafta atağındayız saçma sapan ağlama krizleri oluyor sizin gibi pilates topunda uyutmaya başladım uykusu gelince deli gibi ağlıyor
ilos12 Senaaydin benimki de öyle katılırcasına ağlıyor. Kucağımdan beşiğine koyduğumda hemen uyanıyor
Tugbakaraer Gizemkrl 3 ay 20 günlük 2 günden beri uykusuzluktan ağlama krizine giriyor sürekli kucak istiyor demek ki ataktan bende acaba diş mi diye şüphelendim
Yigittbaby Tugbakaraer benimde 3 ay 24 günlük ama 3 gündür mafolduk ne uyku ne emmek hiç bişi istemiyo
lamisrt Ben yatağıma koydum tişörtümü çıkarttım, tenimi hissetsin diye, ve memeyi öyle yatarak verdim. Anca öyle sakinleştirdim onu
Senaaydin ilos12 aynen öyle şu yerine koyunca uyanmalarına deli oluyorum 🫣 şuanda da kucağımda uyuyor uyuştu kolum hesaba göre 6 günümüz kalmış umarım geçer