Elfgrn 5ay 24 günlükten sesleniyoruz 😊 kaç atak geçirdik,ne kadar huysuzluk ettik,ne kadar uykusuz kaldık ohooo ama geçiyor hepsi bı şekilde.Atak haftalarında özellikle kucakta olmak istiyorlar.Kim ne derse desin kucağınıza almaktan kaçınmayın.Vaktiniz varsa kucağınıza alın,yatın kalkın sevin.O uyuyrken onunla uyuyun,onunla kalkın.Siz direttikçe o da diretiyor.(4.ay atağında oturup hüngür hüngür ağlayan ana yazıyor bunu 😂) baktım ki ben uyutmak istedikçe o daha da deliriyor, bıraktım.Kendisi sızıp kaldı 🤷🏻♀️ canı sağolsun oğluşumun,yeri geldi hazır yemeğimi yiyemedim,su icemedim ama ona bile şükür. Sevgiyle kalın 🙋🏻♀️