Poyrazaliannesi burcukky ozur dilerim moral bozmak icin yazmadim ama insanlar sinirlerimi bozuyor oyuzden kusura bakmayin 😐
burcukky Poyrazaliannesi benimkine de hep küçük kalmış diyorlar fit benim kızım diyorum geçiyorum.mutlu mu sağlıklı mi huzurlu mu ona bakin siz de boşverin o elalemin ağzı durmaz😁
mraslan Poyrazaliannesi Bebepiniz kglu olsa bu sefer de size diyecekler ki ayy bu cocuga ne yapıyorsunuz öyle de takacaksın :)
mraslan Poyrazaliannesi Bence kötü değil o zaman insanların egosunu tatmin etmeyi düşünüyorsanız 1 kutu mama alın takviyeye başlayın
Beyzanurduru Poyrazaliannesi canım benim bebeğimde şuan 3 ay 8 günlük 6 kilo 400 gr 58 cm o zaman ben oturup ağlayım bence çok iyi kilosu maşallahı var böyle şeyleri aslında kafamıza takmamak gerekiyor boşver kim ne derse desin 😊
Yenianne_2019 Poyrazaliannesi seninki az ise biz napalım yaa 6 aya girecek 7 kilo sadece 2 ay meme reddi işe cebelleştim çok zor uykular uyumuyor Yani yek derdin kilo olsun sağlığı yerindeyse
Yenianne_2019 Poyrazaliannesi emiyor ama öle iştahlı felan değil emip bırakıyor Yani dıyurmuyorbile kendini
mraslan Poyrazaliannesi bence takılma bile bu hayatta insanları memnun etme derdine degil de kendini mutlu etme derdine bürün. Evladında saglıklıysa gerisi bos
Poyrazaliannesi Yenianne_2019 emsin yeterdi benimki emmiyo ben ona uzuluyorum iste 2 haftadir onunla ugraisyorum bende