ikibaloglanannesi 1 ay 21 günlüğüz bebivita kullanıyoruz sadece geceleri 1 kere memnunuz. İlk hafta aptamil kullandık ama oğlumda felaket gaz yaptı.
Aysegiray busraybars_ Suan 7 aylık 2. Ayından bugüne yani anne sütünü bıraktıktan sonra hep kullandım 1 çk kadar mamasına damlattım günde 2 -3 kez her mamasına değil
eddacanb [silindi] benim bebeğimde çok gazlıydı sma confort ile aptamil conformili karıştırıp veriyordum ciddi oranda gazı azalmıştı…. Haftada kaka yapıyorken düzene bindirmişti..