[silindi] nrcalkn Biberon weebaby kullanıyorum hava almıyor pek bende mamadan şüphe ediyorum. Bir kutu alıp comfort denemeyi düşünüyorum. Bu şekilde de çözemez isem biberon değişimine gidicem.
[silindi] Anneyim-a Evet bunu da çok söyleyen oldu canım Comfort deneyeceğim önce onda da çözüm bulamazsam biberon değişimine gidicem birde mama 🌺
karadenizdebiraile [silindi] bebekten bebeğe gaz durumu degısıklık gosterıyor bızde hiç sorun olmadı ama normalde gazlı bı bebekse comport olanı öneriliyor bu mama işi bebekte de bıtıyor deneme yanılmayla anlaşılıyor ama suankiyle bebek memnunsa hiç degıstırmeyın
[silindi] karadenizdebiraile İlk hafta çok gaz problemi yoktu hippten smaya geçince arttı. Comfortta bu sorun azalıyormuş. Bilmiyordum 😑 comfort denicem birde
[silindi] [silindi] Bende çok uğraşıyorum gazı için uzun süre çıkarmayıca yatırıyorum 5 dk geçmeden uyanıyor 2 3 kere daha gaz çıkarıyor. Sorun mama mı biberon mu çözemedim bir türlü.
[silindi] [silindi] Anti kolik biberonu kesinlikle tavsiye ederim bir de sürekli aynı şekilde gaz çıkarmayın. Mesela biz fış fış kayıkçı oynarken ki öne arkaya git gel yapıp sırtına arada pat pat yapıyorum ya da diğer yöntemleri deniyorum
[silindi] Minikkussum Elimde açılmayan optipro vardı onu değiştiricem eczaneden denemekten zarar gelmez 🤗
kasimonbes [silindi] degisiyorlar kuzum bende degistirdim sma almistim hic acmadan bebelacla degistirdim fisiyle
[silindi] [silindi] Valla yatırıp kaldırıyorum Yüz üstü yatırıyorum Kolumda yüzü aşağı bakar şekilde tutuyorum Şekilden şekile giriyorum 😬
Zeyneppppduygu [silindi] merhaba biz sma comfort kullanıyorduk gaz problemmimiz olduğundan iyiydi bence sma diğer mamaalrına göre daha iyi , sonra süt alerjisi olduğunu öğrendik alerjik mamaya geçtik
Birprenscik [silindi] ben kaç aydır kullanıyorum hiç gaz sorunu yaşamadım tam tersi sindirimi en kolay mamaymis
[silindi] Birprenscik Optipro biraz gaz yaptı gibi belki biberon kaynaklıda olabilir. Comfortun tadına bakayım birde 😬
cikolataligofret_ @[silindi] bebeğim kolik ona rağmen comfort çok rahat kullanıyoruz. Bence deneyebilirsiniz:)