Emzirmeye ara vermeyin devam tabiki. Gerekirse saatlerce memede dursun. Ama emme sonrası mama takviyesi yapabilirsiniz. Mamadan niye herkes bu kader korkuyor anlamıyorum.
Sütü de artıran tüm önerileri denedim nerdeyse. Kendimde en çok fayda gördüğüm şey uyku (ki en zor yapabildiğimiz) her uyku sonrası üstüm ıslak uyanıyorum yarım saatlik uyku bile olsa. Ve kırmızı et tüketmek.