Dlaydners selam, sizi çok iyi anlıyorum ama lütfen doktorunuz gelişimi yavaş mamaya başlayın demedikçe mamaya başlamayın. Bebekler ilk aylarında bıraksanız sürekli memede kalabilirler, bu onların aç oldukları anlamına gelmez.. kilo alımı yerindeyse, günde 4-5 çişli bezi varsa mamaya da ihtiyaç yok demektir. Anne içgüdüsü sürekli acaba aç mı? Acaba doyuramıyor muyum diye tedirgin oluyorsunuz anlıyorum ama olayın iç yüzü çoğunlukla öyle olmuyor. Bebeğim 3 ay boyunca memeden ayrılmadı diyebilirim.. ama düzelicek, 3 aydan sonra yavaş yavaş geçecek merak etmeyin:) sevgiler