annediyebiri Madamemom yorumunuzu görünce umut doldum inşallah benimde geçer bos sıvısı alınacakmış çok korkuyorum gözümde ödem olduğu için alınacak. Yazımı görenlerden de dua istiyorum çok üzgünüm 😞