Derindeniz1 Kardeşim 16 yaşında ve baş ağrı şikayeti ile doktora gitti göZ muayenesi temiz çıkmadı ve doktor omuriliğinden su alınacağını söyledi lütfen yardım daha önce böyle bir şey yaşayan var mı
handaan Derindeniz1 su değil. BOS alınır. Beyin omurilik sıvısı.. Hayati tehlikesi olan bir işlem değil. Yan etki olarak özellikle baş ağrısı olabilir,bununla beraber bulantı kusmada yapabilir.
Zeyneppppduygu Derindeniz1 bos suyu diyoruz menenjittem şüphelenmiş olabilirler annemden 2 kere alındı en net sonucu o veriri geçmiş olsun
Madamemom Derindeniz1 bizzat ben yaşadım gözümün arkasında papil ödem olmuştu 13 yaşında beynimde basınç fazlalığı varmış omurilikten sıvı alınınca düzelmişti şükür şimdi 26 yaşındayım sıkıntım yok
Derindeniz1 handaan teşekkür ederim bende biraz araştırdım bunlar çıktı ama insan biraz korkuyor tabi 😞
leyoz Madamemom yeni gördüm bu postlara bakıyodum benimde oğluma konuldu teşhis 10 yasında ağrıdı mı bos alınırken ne oldu
Madamemom Derindeniz1 çok geçmiş olsun hiç korkmayın benim ilerlemiş gözümü kapatmıştı görmüyordu bir gözüm su alınınca gözüm açıldı basınç boynuma inip öldürecekmiş biz son anda fark ettik öyle felç olur aldırmayın felan diyen oldu da ama işte alınfı şükür birşey olmadı sizede hemen geçip gitsin inşallah korkulacak birşey yok sadece su alınan yer 6 ay ara ara kaşınmıştı ama geçti rabbim beterinden korusun bununla geçmiş olsun
M_06_P Derindeniz1 menenjit var mı diye alıyorlar benim kardeşim de küçükken olmuştu o zaman aldılar korkulacak bir şey değil
Derindeniz1 Madamemom çok teşekkür ederim size de çok büyük geçmiş olsun bakalım hala hastanede su alındı sonuçları bekliyoruz
annediyebiri Madamemom yorumunuzu görünce umut doldum inşallah benimde geçer bos sıvısı alınacakmış çok korkuyorum gözümde ödem olduğu için alınacak. Yazımı görenlerden de dua istiyorum çok üzgünüm 😞
Madamemom Derindeniz1 birde kardeşinizin durumu menenjitle alaka değil beyinin de muhakkak var basınç o ağrı yapıyor sonrası gözlerin arkasına vuruyor işte o yüzden alınacaktır birebir aynı şeyi yaşadım ama şükür geçiyor korkmayın
Mirayveannesi22 Benim kardeşimden de aldılar yeni 10 yaşında MS teşhisi konuldu omurilikten alınan sıvı temiz çıktı ama emar sonuçları kötü plaklar var boynundan hortum salıp kirli kanı temizlediler 😕🥹🥹 Allah herkese şifa versin.
Btltha Derindeniz1 leyoz benim oğlum 11 aylık sıvı alındı şüphelenildiği için sakimleştirici verdiler. 10 dakika sürdü bizim işlememiz. sonrasında 2-3 gün sanki ağrı çekti gibi hissettik biz ama geçiyor sonrasında zaten iğneyle yapılıyor aşırı aşırı bir ağrısı olduğunu düşünmüyorum küçükken bana da yapılmış ama hatırlamıyorum bile tabii yapılırken vs biz çok kötü olduk ama bizim sonuç şikür temiz çıktı korkulacak bir işlem değil ama annelik işte insan ne olursa olsun korkuyor
leyoz Btltha maşallah size de aynen benim ki kilolu olduğundan alamadılar bosuna iğneledirler her yerini yaaa yarın tekrar alacaklarmıs hastamede kaç gün beklettiler sıvı alındıktan sonra sonuçlar ne zaman cıktı bide