kendicocugunungelisimcisi Polannem ben de o sütten ve mayadan yaptım çok güzel tuttu taş gibi resmen. Mayalarken kavanoz kapaklarını kapatmıştım kimisinde de açık bırakıyorum diye okudum kafam karıştı. Sen nasıl yapıyorsun kavanozların kapaklarını kapatıyor musun?
kendicocugunungelisimcisi duyguluanne Sen nasıl yapıyorsun kavanozların kapaklarını kapatıyor musun? bazıları açık bırakıyorum diyor kafam karıştı. Ben kapalı mayaladım taş gibi oldular maşallah.
lohusaserbeti kendicocugunungelisimcisi bu makinada 7-8 tane yapmak gerekiyor ben günlük yapıyorum. Gece uyumadan o küçük kavanoza mayalıyorum battaniyeye sarıyorum sabah uyandığımda mayalanmış oluyor hiç gerek yok makinaya