Meryemp evet gerçekten bu ülkede kadın olmak da bir sınav bence. Erkekler her istedikleri yapılarak yetiştirildiği için eşleri maalesef çekiyor sonra. Ben de sorun etmiyorum ev işini geçici olduğunu biliyorum bir yere kadar böyle gidecek sonra büyüyecek zaten bu zamanları dönmeyecek geri. Eşim maalesef takmış durumda çocuğa. Çocuklu hayat böyle olmalı, yok çocuğa göre mi yaşayacağız yok sen abartıyorsun hep böyle. Kendi her gün de çalışmıyor yani 12 saat çalışıp 36 saat dinleniyor evde. Ben de öğretmenim şu an ücretsiz izindeyim ama çalışan bir kadınım. Bebekten önce hem okul hem ev tek başıma her şeyi yapıyordum rahatına bakıyordu şimdi yardım etmesi gerekiyor ya zoruna gidiyor. Uzanıp tv işleyecek telefona bakacak. Böyle boş adam değildi çocuktan sonra aşırı değişti