Uyku eğitimini çok vicdansızca bir şey olarak görüyorum, hangimizin annesi babası bize uyku eğitimi verdi bilmiyorum benimkiler 3 kardeşiz kimseye vermemiş 😂 Bebek bunlar uykuya direnecekler bazı geceler uyumayacaklar benimki de 4bucuk aylık artık bazen sabrım taşıyor uyutmaya çalışırken ağlıyorum yorgunluktan ve yalnız anneyim yardım edenim yok eşim işte kendince yardım ediyor