cansuyagmur merhaba, doktor kontrolümüz gecikmişti hastalıklar nedeniyle. Bugün gidebildik. Doktorumuz 12. Ay ve 4yaşta zorunlu olarak kkk aşısının olacağını söyledi. 9.aydaki aşı ise dışarıdan göç nedeniyle yapılmaya başlanmış. Eğer 12 aya kadar risk oluşturacak küçük çocuklardan uzak duracaksanız yaptırmayabilirsiniz dedi. şu an yaptırmayacağız. Ayrıca bugün süt, yumurta vb allerji testi yaptırdık. Sonuç çıkınca gerçekten alerji var mıymış öğreneceğiz. Eğer alerji çıkarsa 12. Ayda aşıyı kademeli olarak yapılacağını söyledi.