Kubraw_b Tubikkkkk selam tekrardan oglum bugun ilk defa 7-8 adim kadar yurudu. Henuz korkuyor ama ilki basardik sanirim. Allah devamini nasip eder insallah 🤲🏼 darisida size olsun
dombilininannesi Tubikkkkk merhaba, kızım 12 aylık bizde de aynı sorun var hep parmak ucunda sıralıyor bu yüzden ayakta duramıyor sadece tutunarak adım atıyor. Siz düzelme yaşadınız mı acaba?
durusemahmet Damlali merh dombilininannesi merhabalar benşm kızımda 13 aylık bir iki adım atıp düşüyor ama hep parmak ucunda koltukta da sıralıyor ben tutup yürütüyorum hep parmak ucunda bu şekilde olduğu için denge kurup yürümesi zor oluyor yürüteç kullandım ne yazık ki ne önerirsiniz ilk adım ayakkabısı aldım onda da parmak ucunda basıyor
dombilininannesi yohh_yavv düzeldi. Evde dahil ayakkabı giydirmeye başladım 1 hafta içerisinde düz basmaya başladı 💖
dombilininannesi durusemahmet ben Nike ayakkabı kullandım evde de giydirdim ama sadece uykudan uykuya çıkardım belli bir zaman sonra düzeliyor merak etmeyin endişelenmeyin ben de çok evham yaptım ama her bebek farklı olduğu gibi gelişim süreçleride farklı oluyor
aylin212_ Annelikseruveni bizde yürüteç kullandık benim oğlumda parmak ucu yürüyodu fakat şuan gayet düzgün basıyo
durusemahmet aylin212_ tam yürümeye başlayınca mı düzeldi bizimki parmak ucuna bastığı için denge kurup yürüyemiyor bir iki adım parmak ucunda yürüyüp düşüyor
aylin212_ durusemahmet ilk önce tabiki birazda korktukları için benim oğlumda da öyle oldu ama şuan gayet güzel basıyo bazen yine parmak ucunda yürüyo ama çoğu zaman düz basıyo zamanla azalır merak etmeyin